11 Oktober

Hej! :)

Gårdagen blev helt perfekt. Åkte buss i några timmar sen blev det liseberg. Stolt över mig själv är jag med, vågade åka balder. Varje gång jag har skullat åka den så har jag till slut ballat ut för jag tycker den ser läskig ut med den 70 graders backen. Men jag klarade den och den var fan bara rolig inte läskig!
Vi kom hem precis innan 8 och då blev det tre hammarn, kollade på fotbollen sverige-danmark. Personligen hatar jag domaren! Kvällen slutade vid 11 då jag sov som en stock.

Idag vaknade jag vid halv 10 och skyndade mig för det var match med de yngre laget.( Jag ger dispans;) Vi mötte kristianstad och dom förlorade vi mot sist med 5-1 och då var vi riktigt jävla dåliga! Idag vann vi matchen med 4-1 och därmed kom vi 2:a och jag är stolt över det laget, förra serien låg vi sist och nu 2:a. Bra spelat.
 När jag kom hem blev det att bara chilla för någon timme senare blev det match igen fast med mitt ordinarie lag. Vi vann med 7-0 och jag verkligen älskar att möta Tyringe. Dom är helt värdelösa, dom snubblar över sig själva, missar 2 helt fria mål m.m. Dock är jag inte glad över vinsten. Vi var bättre det var vi men vi spelade inte så bra. Tyringe skäller på varandra och är riktigt tuffa, aggressiva och så.. Så när man möter dom blir man själv väldigt förbannad och ja.. Nu är jag iallafall hemma och har precis duschat. Måste plugga för jag är kommit efter nu när jag har varit sjuk.

Nu ska jag snabbt kolla igenom lite bloggar så vi hörs sen. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0