18 Oktober

heeej :)

Som ni säkert vet vann Foki årets blogg! Grattis . Hon är värd att vinna men jag trodde faktiskt att det skulle bli Kenza.

I fredags blev det serie match och det gick väl sådär? Hade en jävla otur för domar jävlen, kan fan inte dömma!
Jenny kom dit och gjorde mig sällskap och när det var slut bar det hem och kolla på idol. Rätt att Camilla åkte ut.
I går ägnade jag faktiskt största delen av att plugga och jag är stolt att jag inte "ballade" ur såhär i helgen och allt. På kvällen blev det mys med "Jens" :)
Idag ska jag fortsätta att plugga, har mycket kvar faktiskt. Ett måste idag är att lära mig kemin (får försöka även om jag inte har fått alla papperna) och teknikrapporten måste vara färdig. Usch, jag hatar att plugga! 

Får ta och avrunda detta nu och börja plugga. Blir ingen bra uppdatering nu i veckan och det vet ni ju redaan, så ni får ha det så bra <3 

Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

hoppas du haft en bra dag !

2009-10-18 @ 18:24:24
URL: http://blackywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0