2 oktober

Heejsan!

Känns lite annorlunda att skriva in oktober månad och nu börjar verkligen hösten. Det blåser ute och är allmänt svinkallt. Jag har inte varit ute alls mycket nu sen tisdags, bara någon minut. Det känns som om jag inte har något liv längre. Jag är inte lycklig eller på något vis speciellt glad.
Denna helgen skulle bli bra, riktigt bra men den kommer inte bli något annat än dödstråkig. Fan, jag som skulle kolla på mitt "älsklinglag" (självklart menar jag fotboll) men icke sa nicke.

Nu ska jag fortsätta vara arg och äta upp min kaka som mamma köpte till mig. Faaan, det var med äpple i, det går inte att äta! Hej sålänge ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Finns bv!!! Det går snart över hoppas vi!



Kan du inte följa med till HIF matchen? Vill ju inte heja själv!:(<333

2009-10-02 @ 16:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0