31 oktober

Hej!

 Har inte haft någon som helst möjlighet till att uppdatera.

Fredag;

Vaknade vid 12 och fick snabbt byta om sen stack vi in till stan och köpte hårfärg och lite andra saker. När jag kom hem fikade vi lite snabbt sen stack jag och pappa till davids lägenhet och jag städade den lite snabbt. Blev träning direkt efter och träningsverken kom direkt! När man gör strutsen får man träningsverk, det kan jag lova er. När träningen var slut åkte jag hem och duschade och sen for jag till melina. Gjorde vid oss inför björket.
Björket var helt okej, roligare än förra gången iallafall. Jag kan säga jag fick en fläskläpp, och det är hett (H), skämt o sido!

Lördag;

Vaknade väldigt sent och gick ut och hjälpte mamma och pappa där ute som höll på med löven. Det tog säkert en timme, men det gjorde inte så mycket eftersom det var fint väder. Har spenderat resten av dagen här.
Ikväll blir det antingen kompisar eller vara hemma, får se. Nu ska jag försöka plugga lite vilket är nödvändigt. Vi hörs sen, kissies!


 Emma&Evelina


 Jenny&Jag


 Emma,Jag&Jenny


 Jenny,Jag&Emma


 Emma&Jag


 Såhär såg jag ut. Klänning från H&M sen hade jag ett par
 svarta tygskor till det.

( fick dock inga bilder på linda&melina :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0