8 oktober

God kväll :)

Har helt ärligt inte hunnit uppdatera för jag är i ett hela tiden. Igår var
det först prao och sen direkt efter blev det att vara på fritids(prao)
dom badade och jag satt och kollade på inte roligt men jag kan inte bada
just nu när jag har hål i navlen.  Efter så skyndade jag mig hem sen
kom Karolin och hämtade mig sen åkte vi på samling sen på handbollsmatch.
Tyvärr förlorade dom men jag kan stolt säga att vi är ääger dom på fotboll! ;)

Idag; så vaknade jag vid 7 och skyndade mig och sen åt jag frukost och kollade
på Kenza när hon var med i Vakna! med the voice. Jag gillar Kenza,!
Åkte till skolan för jag börjar vid 8 och så var det bara att köra igång igen.
Han killen jag snackade om han är riktigt gullig. Han är kär i mig, & han gav mig
en puss på munnen bara sådär och ett brev/teckning.  Nu ska jag kolla på premiern
av mammas pojkar och sen inlåst, vi hörs imorgonbitti, puss<3



 
visst var det gulligt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0