besöksrekord :D

Jag gick precis in och kollade min statistik och jag kan säga att jag har besöksrekord idag, väldigt trevligt! Kan alltid hoppas på att något folk stannar ;P

Vid lite över 6 mötte jag upp jenny och vi gick mest runder och sen efter en stund träffade vi på karolin så vi hade följe med henne bort till idrottsplatsen. Blev lite fotografering och när det var gjort blev det fika och ett litet möte. Mötet ledde väl ingen stans men förhoppningsvis ger det resultat i framtiden, kan man säga så ;) ?

Jag börjar få lite ont i huvudet så det är nog bäst att stänga ner och göra iordning sig inför sängen, vi hörs mer imorgon och då blir det kanske lite bilder, godnatt sötnosar! <3

Kommentarer
Postat av: Camilla<3

Heeej!



Jag läser din blogg och tycker dden är väldigt bra faktiskt hoppas dina läsare finns kvar puss puss<33

2009-10-06 @ 16:56:40
URL: http://loooveus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0