Du är "minminmin"

Hej!

Har varit hemma i några timmar nu och jag har sluppit undan huvudvärk och det är najs!
Praon idag gick bra fast egentligen riktar det mer åt jätte bra. Måste säga att det var faktiskt
kul och väldigt skönt att slippa ens egna lektioner. Jag kan säga så, alla småbarn (0-3) på
min skola är aggressiva! Dom slåss och håller på när man spelar "fotboll" det kanske tillhör
att man ska göra det i den åldern ? men jag kan inte minnas att jag gjorde det.

Händer väl egentligen inget speciellt mer än att jag ska på ett möte och fika och lite så,
kanske träffa Jenny om en liten stund? Nu ska jag avrunda det här och sen gå ut en
promenad med Tindra. Hörs ikväll (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0