22 september

Hej !

Blev ingen skola idag heller så jag sov till klockan 10 och det var skönt! Nacken är lite bättre men det gör fortfarande jäkligt ont. Får hoppas att det blir bra iallafall innan fredag för då blir det roligheter, mer om det när den dagen kommer. Vilket är om 3 dagar :D

Idag fyller min bror år så vi ska ha kalas. Är egentligen inte alls sugen på det då jag har en stor krage runt min hals och jag vill helst inte visa mig. Iallafall Grattis bror <3

Nu ska jag hjälpa mamma att hacka grönsaker sen ska jag byta om för jag kan ju inte gå med pyjamas ;)
 Skriver mera senare! puss


 jag & bror

Kommentarer
Postat av: ida

3 DAGAR KVAAAAAAAAAAAAAAAR !!! :DDD

2009-09-22 @ 18:24:50
URL: http://diiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0