25 september

Godmorgon :)

Sovit gott? Jag har sovit utmärkt, fast är fortfarande lite trött, Hehe!
Ska snart möta Melina sen ska vi gå till skolan. Går till 2 idag vilket
är lagom. Direkt efter skolan ska jag och 2 andra åka in till stan och
utträtta lite ärende. Ni får se imorgon :)
När vi kommer hem så ska jag duscha snabbt sen snabba mig upp till
idrottsplatsen där mitt lag spelar, får inte vara med nu för nacken!
När matchen är slut ska jag åka med Emma hem så ska vi snabbt
göra iordning oss inför björket. Får hoppas på att nacken blir ännu
bättre ikväll :) Vilken underbar och rolig dag det kommer bli.
Men jag får återkomma imorgon så ha en fin fredags dag/kväll/natt . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0