Man får hoppas på bättre tider.

Har precis tagit en dusch och har satt mig framför teven där disney channel är på. Ingen aning om vad det är för nåt men det handlar om monster. Finns det något bra på teven denna fredagskväll?  Hoppas det :)

Är första seriematchen i brottning idag men eftersom jag inte mår jätte bra så bestämde jag mig för att vara hemma. Jag är inte ensam om det förslaget, både mamma och pappa hoppar det med. Pappa är heller inte frisk, han är sjukare än mig!

Såg precis på teven att det är idol ikväll så det får man inte missa.! Ska nog göra en skål med popcorn och hälla upp ett glas coca cola och hoppas jag blir bättre!  Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0