Nog allt blev det vinst,

Har precis kollat på idol och där var några stycken som var riktigt bra! Fastnade mest för han från kristianstad och hon som Bagge hade hört för 10 år sedan, Ni var gryma!

Försöker övertala min familj att vi ska kolla på en film men det ser rätt mörkt ut. Tycker dom kan offra sig för min skulle för jag vill faktiskt kolla på film! Har annars ingen aning om vad jag ska göra.

Vet inte om det blir skola imorgon, för som jag känner mig just nu så vill och orkar jag inte gå. Är allmänt trött i hela kroppen, och har inte lust för att göra någonting känns det som.

Appråpå ingenting så hörde jag att tjejerna vann med 4-2 så riktigt bra kämpat tjejer!
  Nu ska jag snart stänga av datan så vi hörs mer imorgon, godnatt och sovgott ! :)

Kommentarer
Postat av: ida

JAG ÄLSKAR DIG

2009-09-26 @ 16:15:06
URL: http://diiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0