back on track...again ;)

Tillbaka igen, har haft fullt upp den sista tiden så no time för bloggen. Tog bla. konfirmationen i lördags och det gick faktiskt skitbra! Visar bilder senare (:
I fredags var det björket och det kan jag inte precis säga var en hitt. Det gick från polis till vakt, från dricka till nerspydd, haha ja vilken jävla kväll!
Tog klart min pencillin i torsdags morgon och det är superskönt, fast nu har jag ont i halsen igen:o hoppas inte på halsfluss igen! Och är det någon som kan, vill eller känner någon som är bra på att göra designer är det bara att säga till, det hade varit jätte snällt!♥
Nu ska jag göra mig en sallad och sedan lägga in bilder från Björket/ Konfirmationen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0