23 december 2010.

Nu är det äntligen jullov och imorgon är det julafton vilket känns rätt wierd! Hade avslutning i tisdags och då blev det först innebandy, sen fika med klassen, avslutningsnumret och betyg. Har höjt mig sen förra terminen vilket är gött, men är långt ifrån nöjd med mina betyg. Har varit på fika hos bror eftersom han fyller år och det är uppesittarkvällen på bingolotto så det småglor jag på, tradition.
Ska måla mina naglar nu och här får ni ett videoklipp på en av våra sketcher som vi visade i tisdags och bilder kommer senare. Puss ♥





-

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥

sv; låter bra det tycker jag =)

2011-01-02 @ 22:45:06
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0