21 Februari

Chacha ;*

I know, dåligt uppdatering men ska bli bättre nu. Känns som jag har sagt det många gånger nu men nu menar jag verkligen det!;)  Har inte hänt så mycket i veckan mer än skolan. Ska dra lite snabbt vad som hände i helgen; Fredag; skolan, fixade lite innan kvällen, blev björket med emma + att Danne Lilleman fyllde år, så grattis till dig igen. Lördag; Tog det lugnt tills kvällen då det blev kalas hos min bror (cornelia fyllde år) Satt uppe jävligt länge för att säga hejdå till jenny innan hon åkte till flygplatsen. Söndag; sov ut, bara varit hemma och tagit det lugnt. Passat Tindra med. Ikväll ska vi till min bror? Jag saknar Jääänny redan, hon är snart framme i USA och är där tills nästa vecka. Have fun baby! Tänker bjuda på några bilder innan jag går ut med Tindra, PusseN!♥


Emma sötnos!









Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Jätte fin kjol :P

Vart har du köpt den?

2010-03-03 @ 16:08:48
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

söt:)



föresten, jag har dig på min bloglovin.. gjorde ju en bloggpaus för ett tag sen så undrar om du fortfarande har kvar mig?:) Annars får du gärna lägga till mig igen om du gillar min blogg!:)

2010-03-07 @ 07:14:24
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0