10 December

Chacha bloggen!;)

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade men jag har ju inte haft tid, men nu har jag det och jag kommer uppdatera som vanligt igen, tummen upp för det (Y) Har spenderat den mesta tid i qpoolen där det har varit fotboll. F13 spelade  förrgår alltså i fredags, där gick dom vidare till semifinalen som spelades igår (lördag) dom vann semifinalen och förlorade finalen. Tjejerna hade vunnit om dom bara hade haft lite mer energi och mer tur med sig, de dom förlorade över var inte bättre snarare tvärtom, sämre! Jag är deras Peppcoach så jag har funnit där brevid dom hela tiden! :D Några jävla idioter hade hoppat på min bror, Nolifers!

Jag passar Tindra så det blir ingen qpoolen för mig. Ska nog faktiskt städa för då blir mamma glad. Skola imorgon desutom, fyfan! Ska ju börja sköta mig nu så vi får ju se hur det går. Nu ska jag mysa lite med Tindra sen städa. Fortsätter med Årsresumén sen, puss!








*längtar tills tisdag* :D

Kommentarer
Postat av: v

svar

det är bara bra med mig=)

vad gör du?

2010-01-10 @ 18:30:23
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0