11 Januari

Hej!

Pappa väckte mig tjugo över 7, gick upp och gjorde vid mig och sen skjutsade han mig till skolan. Eftersom vår skola renoveras så kommer vår klass och några andra få vara mestadels i baracken. Halva högstadiet är "klart" så vi gick på rundtur som lärarna kallar det. Det blev helt okej! Själva skolan var väl helt okej? Stör mig bara liiite på människan!

Efter skolan åkte pappa och jag till k-stad och köpte ett par nya skor till mig, dock är jag lite besviken på att dom inte hade mer skor. Men det är väl som pappa sa, vår skorna börjar komma in, fast det gillar jag med (Y) När vi kom hem så la jag mig i soffan och har bara tagit det lugnt. Är helt trött efter första dagen iskolan. Nu ska jag tvätta bort sminket och sen ta foto på skorna, hörs snart!:D


Kommentarer
Postat av: v

svar

jaha okej ://

jag hatar skolan typ x)

gillar inte lektionerna(a)

2010-01-11 @ 20:12:22
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0