22 Juni

Heej!
Detta är nog de 10de försökte jag har gjort på bara några minuter. Det är helt cp för om jag ska "suddda" ut något så går allting tillbaka och jag får göra om allt. Så de blir nog etta antal fel nmebbn nu vet ni. Har inte hänt s å mycket de sista dagarna, har bara varit hemma och tagit det lugnt. Det ska blir bättre uppdatering nu :D var hos tandläkaren fvid tjugo över 10, var klar på mindre än en halvtimme ioch ändå var hon som undersökte mig var seg men yeye hem kom jag allt ;) Sov från halv 11 till 4, det känns jävligt illa. Men ska försöka vända om dygnet igen. Ska kolla på film med simon nu. Vi hörs kanske mer annars imorgon, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0