25 Mars

Tja bloggen! Hann inte uppdatera igår. Skolan var bäst på länge och jag,Emma och Astrit hade jävligt roligt påväg hem. Vi lade Astrit cykel på typ en kant av en väg så la en sig på cyklen och då låtsad en av oss slå på den som låg ner, ( emma låg nästan alltid;) ) HAHAH där stannade en bil som kom ut och pratade lite med oss, skit kul faktiskt! Efter det blev det match mot Tyringe där det blev vinst med 1-0.
Idag är det torsdag och korkade jag kom på att vi har sov morgon så jag börjar inte förrän kvart över 9. Idag har jag engelska, svenska, teknik, so och språkval. Efter det är det konfa och då ska vi ta sånt foto, hoppas det blir bra!;) Nu ska jag fortsätta göra vid mig, puss <3
Jag,Astrit och Emma målade oss i ansiktet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0